miercuri, 10 iunie 2009

Ne-a facut de ras?!

"Sunt săracă şi urâtă", recunoaşte ea, "dar nu trebuia să îşi bată joc lumea de mine".
Asta a spus femeia care a ajuns peste noapte să reprezinte imaginea României în străinătate.

Sa nu judeci o carte dupa coperta..parca asa zice un proverb. Asa si aceasta batrana a fost judecata dupa aparenta de agentiile de presa si de strainii care au etichetat-o drept imaginea Romaniei. Si poate vinovati suntem si noi ca ne simtim jigniti ca a aparut in presa din toata lumea. Nu este romanca? Nu are drept de vot?

Vorbele batranei:

"Am fost de fiecare dată la vot, dovadă stă şi buletinul meu. Am votat pentru preşedinte, pentru primar, pentru tot ce a fost nevoie. Am votat pentru că aşa trebuie, chiar dacă am stricat imaginea României, cum spun ei. Am votat de fiecare dată cu credinţa că va fi mai bine. Acum, cum o vrea şi Dumnezeu"

"Dacă ştiam că se ajungea aici, să se spună despre mine că am stricat imaginea României, refuzam."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu